A soluzione à a dimensione instabile di tagliu CNC:

1. A dimensione di a pezza hè precisa, è a finitura superficiale hè scarsa
causa di emissione:
1) A punta di u strumentu hè dannighjata è micca acuta.
2) A macchina strumentu risona è u piazzamentu hè instabile.
3) A macchina hà un fenomenu strisciante.
4) A tecnulugia di trasfurmazioni ùn hè micca bona.

Soluzione (cuntrastu cù quì sopra):
1) Se l'utensile ùn hè micca tagliente dopu avè statu purtatu o dannighjatu, riaffilà l'utensile o selezziunà un uttellu megliu per riallinà l'utensile.
2) A macchina strumentu risuona o ùn hè micca piazzata liscia, aghjusta u livellu, mette i fundamenti, è riparalla bè.
3) A causa di a striscia meccanica hè chì a rotaia di guida di u carru hè mal usata, è a palla à vite hè usata o sciolta. A macchina-utensile deve esse mantenuta, è u filu deve esse pulitu dopu u travagliu, è a lubrificazione deve esse aghjunta in tempu per riduce l'attritu.
4) Sceglite un refrigerante adattatu per a trasfurmazione di a pezza; se pò risponde à i requisiti di trasfurmazione di altri prucessi, pruvate à sceglie una velocità di u mandrinu più alta.

2. U fenomenu di a cunica è di a piccula testa annantu à u pezzu di travagliu

causa di emissione:
1) U nivellu di a macchina ùn hè micca regolatu currettamente, unu altu è unu bassu, resultendu in un piazzamentu irregulare.
2) Quandu si gira u fustu longu, u materiale di a pezza hè relativamente duru, è u strumentu manghja più in profondità, causendu u fenomenu di a locazione di l'utensili.
3) U ditale contropunta ùn hè micca cuncentricu cù u fusu.

suluzione
1) Aduprate un livellu spirituale per adattà u livellu di a macchina strumentu, mette una basa solida, è riparate a macchina strumentu per migliurà a so durezza.
2) Sceglite un prucessu ragiunevule è un alimentu di tagliu adattatu per impedisce chì l'utensile sia ubligatu à cede.
3) Aghjustate a contropunta.

3. A luce di a fase di trasmissione hè normale, ma a dimensione di a pezza hè diversa

causa di emissione
1) L'operazione à longu andà à grande velocità di u trasportu di a macchina-strumentu porta à l'usura di a vigna è di u cuscinettu.
2) A precisione di pusizionamentu ripetuta di u postu di l'utensile produce deviazioni durante l'usu à longu andà.
3) U carru pò tornà accuratamente à u puntu di partenza di trasfurmazione ogni volta, ma a dimensione di u pezzu trattatu hè sempre cambiante. Stu fenomenu hè generalmente causatu da l'arburu principale. A rotazione à grande velocità di l'arburu principale provoca una seria usura di u cuscinettu, purtendu à cambiamenti di dimensioni di lavorazione.

Soluzione (paragunà cù sopra)
1) Appoghju nantu à u fondu di u postu di l'utensile cù un indicatore di dial, è edità un prugramma di cicculu in scatula attraversu u sistema per verificà a precisione di posizionamentu ripetutu di u carru, adattà a distanza di vite è rimpiazzà u cuscinettu.
2) Verificate a precisione di posizionamentu ripetitu di u portu di l'utensile cù un indicatore di quadrante, regolate a macchina o rimpiazzate u porta di l'attrezzu.
3) Aduprate un indicatore di dial per verificà se u pezzu pò esse ritornu accuratamente à u puntu di partenza di u prugramma; sè pussibule, verificate u mandrinu è rimpiazzate u cuscinettu.

4. Cambiamenti di taglia di a pezza, o cambiamenti assiali

causa di emissione
1) A velocità di pusizionamentu rapidu hè troppu rapida, è l'unità è u mutore ùn ponu micca reagisce.
2) Dopu à attritu è ​​usura à longu andà, a vite di carru meccanicu è u cuscinettu sò troppu stretti è inceppati.
3) U postu di l'uttellu hè troppu allentatu è micca strettu dopu avè cambiatu l'utensile.
4) U prugramma editatu hè sbagliatu, a testa è a coda ùn rispondenu micca o a compensazione di l'utensile ùn hè micca annullata, finisce.
5) U rapportu di trasmissione elettronicu o l'angulu di u passu di u sistema hè impostatu incorrectamente.

Soluzione (paragunà cù sopra)
1) Se a velocità di pusizionamentu rapidu hè troppu rapida, aghjustate a velocità G0, tagliendu l'accelerazione è a decelerazione è u tempu adeguatamente per fà chì l'azionamentu è u motoru funzionanu normalmente à a frequenza operativa nominale.
2) Dopu chì a macchina strumentu s'usura, u carru, a vigna è u cuscinettu sò troppu stretti è inceppati, è devenu esse riagituitu è ​​riparatu.
3) Se u postu di l'utensile hè troppu allentatu dopu avè cambiatu l'utensile, verificate se u tempu d'inversione di u postu di l'utensile hè soddisfattu, verificate se a rota di a turbina in u postu di l'utensile hè usata, se u spaziu hè troppu grande, se l'installazione hè troppu scioltu, ecc.
4) Se hè causatu da u prugramma, duvete mudificà u prugramma, migliurà secondu e esigenze di u disegnu di a pezza, selezziunate una tecnulugia di trasfurmazione ragiunevule, è scrivite u prugramma currettu secondu l'istruzzioni di u manuale.
5) Se a deviazione di dimensione hè troppu grande, verificate se i parametri di u sistema sò stabiliti currettamente, soprattuttu sì i parametri cum'è u rapportu di ingranaggi elettronicu è l'angulu di passu sò danneggiati. Stu fenomenu pò esse misuratu colpendu un centu per centu di metru.

5. L'effettu di l'arcu di machining ùn hè micca ideale, è a dimensione ùn hè micca in postu

causa di emissione
1) A sovrapposizione di frequenza di vibrazione provoca risonanza.
2) Tecnulugia di trasfurmazioni.
3) A regolazione di i parametri ùn hè micca ragionevole, è a velocità di alimentazione hè troppu alta, ciò chì rende u passu di trasfurmazione di l'arcu fora di u passu.
4) Allentamentu causatu da un grande spaziu di vite o fora di passu causatu da un serramentu eccessivu di a vite.
5) A cintura di distribuzione hè usata.

suluzione
1) Scuprite e parti risonanti è cambiate a so frequenza per evità a risonanza.
2) Cunsiderate a tecnulugia di trasfurmazione di u materiale di u travagliu, è compilate u prugramma ragiunamente.
3) Per i motori stepper, a velocità di trasfurmazione F ùn pò micca esse impostata troppu alta.
4) Sia chì a macchina strumentu sia installata fermamente è piazzata fermamente, sì u carru sia troppu strettu dopu à esse purtatu, u spaziu hè aumentatu o u portu di l'utensile hè scioltu, ecc.
5) Sustituisce a cinghia di distribuzione.

6. In a pruduzzione di massa, di tantu in tantu u pezzu hè fora di tulleranza

1) Occasionalmente un pezzu di taglia hè cambiatu in a pruduzione di massa, è dopu hè trattatu senza mudificà alcun parametru, ma torna à a normalità.
2) Occasionalmente una dimensione imprecisa hè accaduta in a pruduzzioni di massa, è allora a dimensione era sempre senza qualificazione dopu avè continuatu à trattà, è era accurata dopu avè ripresentatu l'utensile.

suluzione
1) L'utensile è l'attrezzu duveranu esse verificati attentamente, è u metudu di funziunamentu di l'operatore è a fiducia di u serramentu devenu esse presi in considerazione; a causa di u cambiamentu di dimensione causatu da a serratura, l'utensile deve esse miglioratu per evità u giudiziu erratu da i travagliadori per negligenza umana.
2) U sistema di cuntrollu numericu pò esse influenzatu da a fluttuazione di l'alimentazione esterna o generà automaticamente impulsi di interferenza dopu à esse disturbati, chì seranu trasmessi à l'unità è pruvucanu l'unità à riceve eccessi impulsi per guidà u mutore per andà più o menu ; capisce a legge è pruvate aduttà alcune misure anti-interferenza, Per esempiu, u forte cavu elettricu cù forte interferenza di campu elettricu hè isolatu da a linea di segnale di segnale elettricu debule, è u condensatore di assorbimentu anti-interferenza hè aghjuntu è u filu schermatu hè adupratu per isulamentu. Inoltre, verificate se u filu di terra hè cunnessu fermamente, u cuntattu di messa à terra hè u più vicinu, è tutte e misure anti-interferenza devenu esse prese per evità interferenze in u sistema.


Tempu di posta: Mar-10-2021