A suluzione à a dimensione instabile di u tagliu CNC:

1. A dimensione di a pezza hè precisa, è a finitura di a superficia hè scarsa
causa di u prublema:
1) A punta di l'arnese hè dannighjata è ùn hè micca affilata.
2) A macchina utensile risuona è u piazzamentu hè instabile.
3) A macchina hà un fenomenu di strisciamentu.
4) A tecnulugia di trasfurmazione ùn hè micca bona.

Soluzione(in cuntrastu cù ciò chì hè statu dettu sopra):
1) Sè l'arnese ùn hè micca affilatu dopu esse statu usuratu o dannighjatu, riaffilà l'arnese o sceglie un arnese megliu per riallineà l'arnese.
2) A macchina strumentale risuona o ùn hè micca piazzata senza intoppi, aghjustate u livellu, mettite e basi è fissatela senza intoppi.
3) A causa di u strisciamentu meccanicu hè chì a rota di guida di u carru hè assai usurata, è a sfera di a vite hè usurata o allentata. A macchina utensile deve esse mantenuta, è u filu deve esse pulitu dopu à u travagliu, è a lubrificazione deve esse aghjunta in tempu per riduce l'attritu.
4) Sceglite un refrigerante adattatu per a trasfurmazione di pezzi; s'ellu pò risponde à i requisiti di trasfurmazione di altri prucessi, pruvate à sceglie una velocità di mandrinu più alta.

2. U fenomenu di a conicità è di a testa chjuca nantu à a pezza di travagliu

causa di u prublema:
1) U livellu di a macchina ùn hè micca aghjustatu currettamente, unu altu è unu bassu, ciò chì risulta in un piazzamentu irregulare.
2) Quandu si gira l'arburu longu, u materiale di a pezza hè relativamente duru, è l'utensile manghja più in fondu, pruvucendu u fenomenu di lasciamentu di l'utensile.
3) U ditale di a contrapunta ùn hè micca cuncentricu cù u mandrinu.

suluzione
1) Aduprate una livella à bolla per aghjustà u livellu di a macchina utensile, pone una basa solida è riparà a macchina utensile per migliurà a so tenacità.
2) Sceglite un prucessu raghjonevule è un avanzamentu di taglio adattatu per impedisce chì l'utensile sia furzatu à cede.
3) Ajustà a contrapunta.

3. A luce di fase di trasmissione hè nurmale, ma a dimensione di a pezza hè diversa

causa di u prublema
1) U funziunamentu à longu andà è à alta velocità di u carru di a macchina utensile porta à l'usura di a barra di vite è di u cuscinettu.
2) A precisione di pusizionamentu ripetuta di u postu di l'utensile produce deviazioni durante l'usu à longu andà.
3) U carru pò vultà accuratamente à u puntu di partenza di a trasfurmazione ogni volta, ma a dimensione di a pezza trasfurmata cambia sempre. Stu fenomenu hè generalmente causatu da l'arburu principale. A rotazione à alta velocità di l'arburu principale provoca una seria usura di u cuscinettu, purtendu à cambiamenti in e dimensioni di machinazione.

Soluzione(paragunate cù sopra)
1) Appoghjatevi à u fondu di u postu di l'utensile cù un indicatore à quadrante, è editate un prugramma di ciclu fissu attraversu u sistema per verificà a precisione di pusizionamentu ripetutu di u carru, aghjustate u spaziu di e viti è rimpiazzate u cuscinettu.
2) Verificate a precisione di pusizionamentu ripetutu di u portautensili cù un indicatore à quadrante, aghjustate a macchina o rimpiazzate u portautensili.
3) Aduprate un indicatore à quadrante per verificà se a pezza pò esse ritornata currettamente à u puntu di partenza di u prugramma; se pussibule, verificate u mandrinu è rimpiazzate u cuscinettu.

4. Cambiamenti di dimensione di u pezzu di travagliu, o cambiamenti assiali

causa di u prublema
1) A velocità di pusizionamentu rapida hè troppu rapida, è l'azionamentu è u mutore ùn ponu reagisce.
2) Dopu à un attritu è ​​una usura à longu andà, a vite di u carru meccanicu è u cuscinettu sò troppu stretti è inceppati.
3) U postu di l'arnese hè troppu liberu è micca strettu dopu avè cambiatu l'arnese.
4) U prugramma editatu hè sbagliatu, a testa è a coda ùn rispondenu micca o a compensazione di l'utensile ùn hè micca annullata, finisce.
5) U rapportu di trasmissione elettronica o l'angulu di passu di u sistema hè impostu in modu incorrectu.

Soluzione(paragunate cù sopra)
1) Sè a velocità di pusizionamentu rapidu hè troppu rapida, aghjustate a velocità G0, tagliendu l'accelerazione è a decelerazione è u tempu in modu adattatu per fà chì l'azionamentu è u mutore funzionanu nurmalmente à a frequenza di funziunamentu nominale.
2) Dopu chì a macchina utensile si hè usurata, u carru, a barra di vite è u cuscinettu sò troppu stretti è bluccati, è devenu esse riaggiustati è riparati.
3) Sè u postu di l'arnese hè troppu liberu dopu avè cambiatu l'arnese, verificate se u tempu di inversione di u postu di l'arnese hè soddisfattu, verificate se a rota di a turbina in u postu di l'arnese hè usurata, se u spaziu hè troppu grande, se l'installazione hè troppu libera, ecc.
4) S'ellu hè causatu da u prugramma, duvete mudificà u prugramma, migliurà secondu i requisiti di u disegnu di a pezza, selezziunà una tecnulugia di trasfurmazione raghjonevule è scrive u prugramma currettu secondu l'istruzzioni di u manuale.
5) Sè a deviazione di dimensione hè troppu grande, verificate se i parametri di u sistema sò impostati currettamente, in particulare se i parametri cum'è u rapportu di trasmissione elettronica è l'angulu di passu sò dannighjati. Stu fenomenu pò esse misuratu cù un metru di centu per centu.

5. L'effettu di l'arcu di machinazione ùn hè micca ideale, è a dimensione ùn hè micca in locu

causa di u prublema
1) A sovrapposizione di a frequenza di vibrazione provoca risonanza.
2) Tecnulugia di trasfurmazione.
3) L'impostazione di i parametri hè irragionevule, è a velocità di alimentazione hè troppu alta, ciò chì face chì u prucessu di l'arcu sia fora di passu.
4) Allentamentu causatu da una grande distanza trà e viti o da un fora di passu causatu da un serraggio eccessivo di a vite.
5) A cinghia di distribuzione hè usurata.

suluzione
1) Truvate e parte risonanti è cambiate a so frequenza per evità a risonanza.
2) Cunsiderate a tecnulugia di trasfurmazione di u materiale di a pezza, è cumpilate u prugramma ragiunevolmente.
3) Per i motori stepper, a velocità di trasfurmazione F ùn pò esse impostata troppu alta.
4) S'ellu hè stallatu fermamente è piazzatu in modu stabile, s'ellu hè troppu strettu u carru dopu esse statu usuratu, s'ellu hè aumentatu u spaziu o s'ellu hè allentatu u portautensili, ecc.
5) Rimpiazzà a cinghia di distribuzione.

6. In a pruduzzione di massa, à volte a pezza hè fora di tolleranza

1) Di tantu in tantu un pezzu di taglia hè cambiatu in a pruduzzione di massa, è dopu hè trasfurmatu senza mudificà alcun paràmetru, ma torna à a nurmalità.
2) Di tantu in tantu si hè verificata una dimensione imprecisa in a pruduzzione di massa, è dopu a dimensione era sempre senza qualificazione dopu avè cuntinuatu à trasfurmà, è era precisa dopu avè resettatu u strumentu.

suluzione
1) L'attrezzatura è u dispusitivu devenu esse verificati attentamente, è u metudu di funziunamentu di l'operatore è l'affidabilità di u serraggio devenu esse presi in contu; per via di u cambiamentu di dimensione causatu da u serraggio, l'attrezzatura deve esse migliorata per evità u ghjudiziu sbagliatu da i travagliadori per via di a negligenza umana.
2) U sistema di cuntrollu numericu pò esse affettatu da a fluttuazione di l'alimentazione esterna o generà automaticamente impulsi d'interferenza dopu esse stati disturbati, chì saranu trasmessi à l'azionamentu è faranu chì l'azionamentu riceva impulsi in eccessu per fà chì u mutore vada più o menu; capite a lege è pruvate à aduttà alcune misure anti-interferenza, per esempiu, u cavu elettricu forte cù una forte interferenza di u campu elettricu hè isolatu da a linea di signale elettricu debule, è u condensatore d'assorbimentu anti-interferenza hè aghjuntu è un filu schermatu hè utilizatu per l'isolamentu. Inoltre, verificate se u filu di terra hè cunnessu fermamente, u cuntattu di terra hè u più vicinu, è tutte e misure anti-interferenza devenu esse prese per evità interferenze à u sistema.


Data di publicazione: 10 di marzu di u 2021