Cume capisce currettamente a vita di l'utensili di l'usinatura CNC?

In l'usinatura CNC, a vita di l'utensile si riferisce à u tempu chì a punta di l'utensile taglia u pezzu durante tuttu u prucessu da u principiu di l'usinamentu à u scrapping di a punta di l'utensile, o a lunghezza effettiva di a superficie di u pezzu durante u prucessu di taglio.

1. Si pò migliurà a vita di l'uttellu?
A vita di l'uttellu hè solu 15-20 minuti, a vita di l'utensile pò esse ulteriormente migliorata? Ovviamente, a vita di l'uttellu pò esse facilmente migliorata, ma solu nantu à a premessa di sacrificà a velocità di a linea. Più bassa hè a velocità di a linea, più evidente hè l'aumentu di a vita di l'utensili (ma a velocità di linea troppu bassa causerà vibrazioni durante a trasfurmazione, ciò chì riduce a vita di l'utensile).

2. Ci hè un significatu praticu per migliurà a vita di l'uttellu?
In u costu di trasfurmazione di u pezzu, a proporzione di u costu di l'utensile hè assai chjuca. A velocità di a linea diminuisce, ancu se a vita di l'utensile aumenta, ma aumenta ancu u tempu di trasfurmazione di u pezzu, u numeru di pezzi trattati da l'utensile ùn aumenterà micca necessariamente, ma u costu di a trasfurmazione di u pezzu cresce.

Ciò chì deve esse capitu currettamente hè chì hè logicu aumentà u numeru di pezzi da lavorà u più pussibule puru assicurendu a vita di l'utensile u più pussibule.

3. Fattori chì influenzanu a vita di l'utensili

1. Velocità di linea
A velocità lineare hà u più grande impattu nantu à a vita di l'utensili. Se a velocità lineare hè superiore à u 20% di a velocità lineare specificata in u campione, a vita di l'utensile sarà ridutta à 1/2 di l'uriginale; se hè aumentatu à 50%, a vita di l'utensile serà solu 1/5 di l'uriginale. Per aumentà a vita di serviziu di l'utensile, hè necessariu cunnosce u materiale, u statu di ogni pezza da trattà, è a gamma di velocità lineare di u strumentu selezionatu. Ogni attrezzi di tagliu di ogni cumpagnia anu diverse velocità lineari. Pudete fà una ricerca preliminare da i campioni pertinenti furniti da a cumpagnia, è poi adattarli secondu e condizioni specifiche durante a trasformazione per uttene un effettu ideale. I dati di a velocità di a linea durante a sgrossatura è a finitura ùn sò micca cunsistenti. A sgrossatura si cuncentra principalmente in a rimozione di u margine, è a velocità di a linea deve esse bassa; per a finitura, u scopu principale hè di assicurà a precisione dimensionale è a rugosità, è a velocità di a linea deve esse alta.

2. Profundità di tagliu
L'effettu di a prufundità di tagliu nantu à a vita di l'utensile ùn hè micca grande cum'è a velocità lineare. Ogni tippu di scanalatura hà una gamma di profondità di tagliu relativamente grande. Durante l'usinamentu grezzu, a prufundità di tagliu deve esse aumentata quant'è pussibule per assicurà a percentuale massima di rimozione di margini; durante a finitura, a prufundità di tagliu deve esse u più chjuca pussibule per assicurà a precisione dimensionale è a qualità superficiale di u pezzu. Ma a prufundità di tagliu ùn pò micca superà a gamma di tagliu di a geometria. Se a prufundità di tagliu hè troppu grande, u strumentu ùn pò sustene a forza di tagliu, dendu à a strumenta scippatura; se a prufundità di tagliu hè troppu chjuca, l'utensile solu raschiarà è spremerà a superficia di u pezzu di travagliu, causendu usura seria nantu à a superficie di u fiancu, riducendu cusì a vita di l'utensile.

3. Alimentazione
Comparatu cù a velocità di a linea è a prufundità di tagliu, l'alimentazione hà u minimu impattu nantu à a vita di l'utensili, ma hà u più grande impattu nantu à a qualità superficiale di u pezzu. Durante l'usinamentu grezzu, aumentà l'alimentu pò aumentà a percentuale di rimozione di u margine; durante a finitura, riduce l'alimentu pò aumentà a rugosità superficiale di u pezzu. Se a rugosità permette, l'alimentazione pò esse aumentata quant'è pussibule per migliurà l'efficienza di trasfurmazione.

4. Vibrazione
Oltre à i trè elementi di tagliu principali, a vibrazione hè u fattore chì hà u più grande impattu nantu à a vita di l'utensili. Ci sò parechje ragioni per a vibrazione, cumpresa a rigidità di e macchine utensili, a rigidità di l'utensili, a rigidità di u travagliu, i parametri di tagliu, a geometria di l'utensile, u raghju di l'arcu di a punta di l'utensile, l'angulu di sollievu di a lama, l'allungamentu di a barra d'arnesi, ecc., Ma a ragione principale hè chì u sistema hè micca abbastanza rigidu per resistà A forza di tagliu durante a trasfurmazione dà una vibrazione costante di l'utensile nantu à a superficia di u pezzu durante a trasfurmazione. Per eliminà o riduce a vibrazione deve esse cunsideratu cumpletu. A vibrazione di l'utensile nantu à a superficia di u travagliu pò esse capita cum'è u colpu costante trà l'utensile è u pezzu, invece di tagliu normale, chì causerà alcune piccole crepe è schegge nantu à a punta di l'utensile, è queste crepe è schegge causeranu a forza di tagliu per aumentà. Grande, a vibrazione hè ancu aggravata, à u so tornu, u gradu di crepe è cippatura hè ancu aumentatu, è a vita di l'utensile hè assai ridutta.

5. Materiale lama
Quandu u pezzu hè trattatu, cunsideremu principalmente u materiale di u pezzu, i requisiti di trattamentu termicu, è se u trattamentu hè interrotto. Per esempiu, e lame per trasfurmà e parti d'acciaiu è quelle per trasfurmà a ghisa, è e lame cù durezza di trasfurmazione di HB215 è HRC62 ùn sò micca necessariamente listesse; e lame per trasfurmazioni intermittenti è trasfurmazioni cuntinui ùn sò micca listesse. E lame d'acciaiu sò aduprate per trasfurmà e parti d'acciaiu, e lame di colata sò aduprate per trasfurmà i casting, e lame CBN sò aduprate per trattà l'acciaiu induritu, ecc. Per u listessu materiale di pezza, se hè trasfurmazione cuntinua, una lama di durezza più alta deve esse usata, chì pò aumentà a velocità di tagliu di u pezzu, riduce l'usura di a punta di l'utensile è riduce u tempu di trasfurmazione; s'ellu si tratta di trasfurmazioni intermittenti, aduprate una lama cun una durezza più bona. Pò riduce in modu efficace l'usura anormale cum'è a cippatura è aumentà a vita di serviziu di l'utensile.

6. Numeru di volte chì a lama hè aduprata
Una grande quantità di calore hè generata durante l'usu di l'uttellu, chì aumenta assai a temperatura di a pala. Quandu ùn hè micca trattatu o raffreddatu da acqua di raffreddamentu, a temperatura di a lama hè ridutta. Dunque, a lama hè sempre in un intervallu di temperatura più altu, in modu chì a lama cuntinueghja à espansione è cuntratta cù u calore, causendu piccule crepe in a lama. Quandu a lama hè trattata cù u primu bordu, a vita di l'utensile hè normale; ma cume l'usu di a pala aumenta, a crepa si stenderà à altre lame, resultendu in una riduzione di a vita di altre lame.


Tempu di posta: Mar-10-2021