Sicondu i 17 obiettivi mundiali di sviluppu sustenibile stabiliti da e Nazioni Unite (ONU), i pruduttori devenu cuntinuà à riduce u so impattu ambientale u più pussibule, micca solu ottimizà l'usu di l'energia. Ancu s'è a maiò parte di l'imprese attribuiscenu una grande impurtanza à e so responsabilità suciali, secondu a stima di Sandvik Coromant: i pruduttori sprecanu da u 10% à u 30% di i materiali in u prucessu di trasfurmazione, è l'efficienza di trasfurmazione hè spessu inferiore à u 50%.
Dunque, chì devenu fà i pruduttori ? L'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile stabiliti da e Nazioni Unite pruponenu dui approcci principali, tenendu contu di fattori cum'è a crescita di a pupulazione, e risorse limitate è l'economie lineari. U primu hè di affruntà e sfide tecniche. I cuncetti di l'Industria 4.0 cum'è i sistemi ciberfisichi, i big data è l'Internet di e Cose (IoT) sò spessu mintuvati - cum'è un modu per i pruduttori di riduce i tassi di scarto è di avanzà.
Tuttavia, sti cuncetti ignoranu u fattu chì a maiò parte di i pruduttori ùn anu ancu implementatu macchine utensili digitale muderne per e so operazioni di tornitura d'acciaiu.
A maiò parte di i pruduttori sò cuscenti di quantu hè impurtante a selezzione di a qualità d'insertu per migliurà l'efficienza è a produttività di a tornitura d'acciaiu, è cumu questu affetta e metriche generali è a vita di l'utensile. Tuttavia, ci hè un truccu chì parechji pruduttori ùn riescenu micca à capisce: a mancanza di un cuncettu olisticu d'applicazione di l'utensili - chì implica tutti i fattori: inserti avanzati, portautensili è suluzioni digitali facili da aduttà. Ognunu di sti fattori riduce u cunsumu d'energia è i rifiuti, risultendu in operazioni di tornitura d'acciaiu più sustenibili.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2022
